28+2 haftalığım az önce kasıkta yaptığı şov ve vajinaya doğru hareketi canımı yaktı. Herkesin yaşaması bir nebze gerçekten rahatlattı beni de . Ama korkudan ağladım resmen, çok değişik bir his baskı gibi de aynı zamanda bilemedim :(
Büyüyorlar içimizde daha çok hissediyoruz. Tecrübeli olmayınca insan her şeyden korkuyor