Kızlar bu ara çok post açıyorum burada doğumum yaklaştığı için artık 🙈☺️ büyük kızımın ismi Bilge şu an ikincisi de kız ve ilkini eşim koyduğu için bunu ben koyacağım bende o kadar çok isim baktım Bilgenin yanına en çok Gökçe yi yakıştırdim daha sonra eşim bı nehir dedi nehir de çok hoşuma.gitti ama bilemedim çok kararsız kaldım sizce hangisi bide Begüm ve Defne de seçenekler arasında ayy çok kararsızım yaa bana yardımcı olur musunuz 🥰