beyzzsenturkk neden oluyormuş tam olarak 🥺benim gerçekten dermanım kalmadı bir önceki gebeliğimde birgün öyle çok kustum kasıldım ki ve karnımı rahmimi kastım ki erken haftalarda (17) gecesine su geldi herşey yolunda iken 😞suan da yine aynı bulantılar ile mücadele etmeye çalışıyorum ama anlatamam hormon mu ne yapıyor bilmiyorum ama resmen kafamın içine kadar çıkıyor o bulantı hali basımı çatlatıyor 😞😞😞ve ilaçlara rağmen böyleyim