Mucizem33 Kızlar bebeğinin beyninde kist var demişlerdi pazrtesi bugun gittim tekrar cok şükür rabbime bebeğinde hic sorun yokmuş rabbim sağlıklı hayirli evlatlar nasip etsin 🤲
Hiyaku Mucizem33 gozunuz aydin darisi bana insallah banada kist var dediler haftaya ayrintili ultrasona gireceğim 🤲
Mucizem33 Hiyaku bazi doktorlar sırf test yapmak icin para icin diyorlarmış kendi doktorum iyice ayrıntılı baktı cok şükür birsey yok dedi Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Mucizem33 aaysegull12 baska doktora gittim ama cok ince ayrıntılı gösterdi ve bana da gösterdi diğer perinatoloji göstermemişti. Ama sonra ki doktor gösterdi ve hic birseyi yok dedk