Beraber bekleyelim ben umutsuzum ama olsun. Eşimde sperm hareketsiz ve az ama ilaç kullanıp keci boynuzu kuru iciyor bi süre normal deneyin olmazsa tüp bebek denildi çok artış olmuyor spermde takipteyiz yani ben de 3q de yumurtlama sanirim ertesi gun daha pik olur dedim o gun yapmadik iki gun oncesi yaptik. ama 1 ocak öğlen siliklesince çatladım diyip hemen ilişkiye girdik tuhaf bir sekilde kismet bakaljm beklemedeyim aslinda aklimda yoktu ama buraya girince yazmak istedim