Hanımlar aynj durumdayim. Adetim normalde çok düzenidir. Salı olması gerekirken olmadı perşembe kan verdim negatif. Bekliyorum hala olmadı. Stresten baş ağrım tuttu artık gebelik istiyorum ama adet gecikmesine de böyle alışık değilim , inşallah pozitif çıkar , uykum kaçıyor artik salı günü kadın doğumcuya randevu aldim