Tubatgn Elizzzs Şu an reklam sorunumuz yok annemiz. Sizin aldığınız bir hata bu. Eğer reklamlar 1-2 dk aralıklar ile geliyorsa bu bir sorundur. Bunu da ekranda ki saati görebileceğimiz şekilde ekran kaydı alıp tarafımıza iletmelisiniz. biz@mutluanneleriz.com Ekip arkadaşlarımız ilgilenecektir. 🎈
Sadiyes Elizzzs gerçekten öyle bende sıkıldım ücretli sürümü olsa ona gecicem. Mail de attm ayrıca ben reklamlarla ilgili takip edip dönüş de olmadı düzelme de
Sadiyes Tubatgn ekran görüntüsü alınmıyor malesef. Yani şöyle reklama girdiği an saat görünmüyor. Mail atmstm ben de saatleri not alarak ama değişen bişey yok malesef
busraninprofili Tubatgn bende de uygulamaya girer girmez cikiyor. 3-4 dakika gecmeden yeni bir reklam cikiyor
Planetree 4 sene öncede bu programı kullanmıştım hiç reklam olmazdı şimdi oluyor ay bende çok sinir oluyorum bi post okumaya çalışıyorum hop çıkamadığım reklam bu konuda bende çok dertliyim burdan soğuttu beni
Babykalamar Dunden beri bendede surekli reklam cikiyor on dk da bir surekli reklam bide uzun uzun bitmiyor cikiyorum uygulamadan bidaha giriyorum. Onceden reklam cikmiyordu simdi ne alaka oldu boyle bende anlamadim. ios kullaniyorum bende
ozley Babykalamar aynı durumdayım. Tam post yorumu yapıcam yarım kalıyo ekran gidiyo reklam geliyo. Sar baştan yazıp durdum😩
Babytwo2 Sinir bozuyor gerçekten . 2 dk sürmüyor yeniden çıkıyor ekran görüntüsü aldım ama mailim gitmedi bida da uğraşmak istemedim . Bi çözüm bulunması lazım insanın giresi gelmiyor . Kapatmıyorsun da öyle hemen
mommyily Aynı sorun bende de var bişey okuyorum çat reklam giriyor araya sinirlenip çıkıyorum bende 😏