Gokce16 Merhaba kizlar yeni yıl doğum ücretleri ne kadar olmuş, hangi hastaneler acaba bilgisi olanlar yazabilir mi ..
Susamtohumununannesi nesshe doktorum klinikte ama doğumları orda yaptırıyor 15.000 dedi :( Temmuz başı konseyde doğum
Kmelikem1 Senakucukoglu0 doruk 17 bin mi yanlisiniz var. Dün gorustum takipli hasta 7,500 oldu. Takipsizlerde sanırım 9,500. Doktoru dışarıdanmi doruga gidiyor.
Bimbambom Night yılbaşından önce 39.000dediler tabii bu doğumu kapsayan paketi tek başına doğum fiyatını bilmiyorum
Senakucukoglu0 Kmelikem1 bilmiyorum ki bende ablam öyle dedi iki çocuğunu da dorukta doğurmuştu şimdi ne kadar dedim 17 bin olmuş dedi 🤷🏼♀️
krdelen41 Selin5125 8 bin mi her doktor farklı ücret alıyor demekki benim doktorumda dışardan ama oraylada anlaşmalı aralık ayında zamsız haline 12 bin demişti medicabilin
Selin5125 _almirasmom ben iki hafta önce görüştüm 2023 sonrası için fiyat aldım 8000 bin dediler 6. Aya kadar bi değişiklik olmazsa bu şekilde demişlerdi ama yılbaşımdan sonra bidaha konuşmadım muayyene için gittiğimde tekrar konuşucam
_almirasmom Selin5125 ben dun nst ıcın gıtmem lazımdı gıtmedım haftaya cuma 31 haftalık olunca gıdecegım doktorum o hastane ıle anlasmalı sımdı butun hastanenın dogum ucretlerı nı ogrenecegım bıde medıcabılı cunku zam gelecegını solemıstı aralıkta bıze bızde ocagın 2 sınde hastaneyı aradık bılgı veremıyoruz doktorunuz verebılır demıstı