Melikedrsn Kdr25 ben 8. Ayımın sonuna kadar Erzurum’daydım :) buharaya gidiyordum Muhammed usta ya çok memnundum :) doğumum Ankara da olucak ama bazı sebeplerden dolayı ama doktorum çok iyiydi tavsiye ederim :)
EsraOzturk Kdr25 nenehatunda Özgür beye gidiyorum ama doğumu Buhara’da düşünüyorum bana da hümeyra yı önerdiler, önümüzdeki ay ona devam edicem bakalım iyi olur inşallah