Benn çok çektim inan iç çamasırlarımı ütüledim her gün duş aldım taharetlendijten sonra çok iyi kuruladım ıslak bırakmadım tuvaletimi hiç tutmadım WC mi dezenfekte ettim her gün çok şükür uzun zamandır yok bir de evliysen eşinle birlikte olmadan eşin de güzel temizlensin geçmiş olsun canım