Bebegimizolsun evet az kaldı hem korku hem heyecan hemde sevinç hepsi bir arada 😂 ben normal doğum çok istiyorum ama bebem hala kafası yukarda inşallah döner diye bekliyorum sezaryandan çok korkuyorum çünkü kucağıma almama az kaldı diye heycanlıyım ve sabırsızlıkla bekliyorum ilk bebem ne olacak hiç bi fikrim yok ama olsun sanırım onun kokusu bi gülüşü yada Anne demesi herşeye değecek diye hissediyorum ❤️🥰