Bebegimizolsun Zeyneppmuratt kız sende demi koku falan gitti bende de öyle olmuştu koku tat falan gitmişti korona gibi olmuştum valla aynı çok değişik bi hastalıktı hayatımda ilk defa byle bisey yasadm
Zeyneppmuratt Bebegimizolsun evet hepsi gitti kulaklarım tıkandı sesleri duyamamaya başlamıştım artık dudaklarım tamamen yara oldu hep patladı ölüm gibi biseyfi ama kimse ölmedi valla o derece hala geçmedi
Eren_umay2 Bebegimizolsun aslında 50 günden de az ikinci sezaryanım olacağı için 38 veya 39 da alır doktorum sağlıcakla gelsinler inşallah 🥰🥰
Bebegimizolsun Zeyneppmuratt hahaha aynen öyle çok doğru bi laf gerçekten 🤭 valla ben bi ara ölüyom sandım 3 gün gece hiç uyumadım öksürükten çok değişik birşeydi ya zorla geçti vallahi Aman dikkat et sende bol bol vitamin bal falan birşeyler ye
Zeyneppmuratt Bebegimizolsun ilk ya son ana kadar hiç bisdy belli olmaz canm her an değişebilir de 😄 inşallah senin prenses de döner daha erken ihtimal bar dua et bol bol
Bebegimizolsun Zeyneppmuratt ediyorim da inşallah bakalım biz bayadır biliyorduk makatı sanki alıştık sezeryan fikrine ya bakalım