Smya En son gittiğim kontrolde doktor bebeğin kafasının iki hafta önde gittiğini söyledi. Kafası büyük mü olucak yani benim kızımın
Tiiffany Smya :) büyük deniliyor ama devasa bişey beklemeyin 😅 yani bizede dedi doktor büyük diye. Büyük ama vucudla orantılı 😂
Flyy Smya evet canım 3 hafta önde dedi 9.55 gösteriyor zaten 10 u gecerse normal doğum zorlasıyormus 36.haftadayım muhtemelen geçer
Flyy busranur_19 ben ısrarla sordum sıkıntı olur mu diye sadece doğum şeklini etkiler dedi yegenime de öyle demisti suan sağlıklı bir minnoş 🥰
busranur_19 Flyy Bende doktora sordum bu haftalarda olabilir dedi ama bana doğumla ilgili bir şey demedi 🤷♀️ 🌷
Flyy busranur_19 doğuma kadar orantısını yakalayabiliyormuş bile sıkıntı olmaz inşallah içimizi rahat tutalım canımm 🌺🤲🏻
1oguzannesi Smya benim oğluma 3 hafta önde dediler hatta normal doğum olmaz bile dediler ama gayet normal bir kafa yapısı ile normal doğum ile doğdu, ultrason ölçülerine pek güven olmuyor 😄
Flyy 1oguzannesi Evet özellikle son haftalara gelince bebek baş aşağı durduğu için ölçüm yanlış çıkabiliyormuş