Hilalebrar Avukatanneee Ben 1 ay önce A LİFE Kuzey Ankara dan doğum paketi aldım canım 15 bine şimdilik memnunum doktordan da hastaneden de
Aalis Ben guven hastanesinden aldim, 2. Muayne de almistik, 23 bin tl idi. Doktorun viziti zaten 1.400 tl. Butun tahlil tetkik dogumda icin de, Umarim zam gelmez.
Ginger_ Ben Ankara da henüz 7 aydır yaşıyorum ilk hamileliğimi öğrendiğimde devlette randevu bulamayınca lokman hekim hastanesine gitmiştim doktor hemen vajinal usg baktı bebeği de göremedi ben çok korktum doktor 5 haftalık diye tutturdu bebek yok diyor hafta göremezsek kürtaj dedi 1 hafta sonra bb clinic e gittim Buğra hoca çok ilgiliydi o gün daha 4 haftalık olduğunu öğrendik ama hastane anlaşması vs olmadığı için muayene ve ekstra test ücretleri bizi zorlayacağı için liv e başladım 9 haftalığız çok memnunum gerçekten Özgül hoca randevu ücreti geçen ay 750 TCL’ydi şimdi nedir bilmiyorum ama özeller gittikçe uçuyor elini çabuk tut derim ben sağlıkla sıhhatle alalım bebişleri inşallah amin🙏
Avukatanneee Ginger_ ama bu kadar erken olunca paket işe yarar mı ki yani birde livde şey gördüm iki türlü paket biri ilk haftalar için biri son 20 hafta için anlamlandıramadım heralde herkesi çok zengin galan sanıyorlar
Ginger_ Avukatanneee bana hiç öyle bişey demediler canım zaten her hafta kontrol etmiyorlar ayda bir ya da 3 haftada bir oluyor sen kaç haftalıksın tüm testler ayrıntılı usg doğum veya sezaryen hepsi dahil oluyor 28 aralıkta aldım ben paketi herseye zam geliyor diye 8 haftalıktım
Avukatanneee Ginger_ yani açıkçası ben burayı hiç bilmiyorum ilk gebeliğim henüz 5 haftalığız bugün etlik şehire gittim ama açıkçası ayaküstü bir muayeneydi acil bir hastane ile paket şeklinde anlaşmam gerekiyor
Analikonline aysenurlina_00a orası normal. Sincan koru deyin. Normal koru mümkün değil iki yıl önce 8 bindi.