Cansueliz 37 hafta veya öncesi Doğum yapan ve bebeği zayıf olan varmı? Yarın sezeryan alıncam 37 .3 haftayım çok korkuyorum bebeğim 2700 kilosu 🙄birsey olur mu ki
Bimelek Cansueliz ben ✋ 37 haftalık 2.600 doğdu bebeğim çok şükür bir sıkıntı olmadı sağlık durumu iyi olduktan sonra kilonun bir önemi yok takmayın
mucizemizibekliyoruzz Cansueliz erken doğum riskim var doktorum 36. Haftadan sonra ve kilosu 2.500 üzerindeyse korkma muhtemelen küvöze bile girmez demişti
Gul_hamad Bende 37 haftadayim,doktor bugun yatis verdi ama ben istemedim.cunki 1 sm acilis var ve kendimi normal hissediyorum. Insallah bir sorun yoktur. 37 hafta zaten premiatur sayilmaz
Cansueliz Ne Gul_hamad bende bilemiyorum kafam alak Bulak oldu.ilk kızım sezeryan bu da mecbur öyle olacak 38,4 alalım demişti ama sancılarım oluyor durmayacak gibi ,12 sonra birsey yeme dedi duruma bakacak ona göre haraket edecek