ilkimbebee Kızlar emzik alıcam hangisini tercih etmeliyim damaklı we baby mi yoksa avent mi neye göre seçim yapmalıyız siz hangisini aldınız resimli paylaşır mısınız
323832 ilkimbebee avent aldım amazon diye Bi siteden ikisi 100 liraya düşmüştü burda herkes tavsiye etti diye seçimimi ondan yana kullandim
ilkimbebee denizarenmom tabiki öyle fiyat farkı da zaten ortada fakat ben bilgi istedim ilk gebeliğim bilmiyorum neye göre alınmalı diye sordum
denizarenmom ilkimbebee anladim canim ben kullanmasi icin avent aldim wee babyide migrosta gormustum rengi cok hosuma gitti diye aldim
ilkimbebee denizarenmom bende avent ve we baby arasında gidip geliyorum birde emzik tutmazsa diye endişeleniyorum bilmiyorum bakalım nasıl yol izlicem
Aylin355 ilkimbebee Aventin biberonunu da aldım inceledim orda en güzel biberon ve emzik aventti o yüzden aldım biberonu da 250ye aldım, meme reddi olmasın diye en güvenilir marka diye düşünüyorum
323832 ilkimbebee ultra air 0 -6 ay aldım kız bebek için emziklerin üstünde hayvan resmi vardı birinde penguen birinde kuş 99 küsür dü aldığımda simdi 135 lira olmus
ezgi-esk Tabiki kullanmak sizin tercihiniz ama, emzik ve biberon meme reddine sebebiyet verebilir kullanmamanızı tavsiye ederim. En iyi emzik anne memesidir🥰
beyzacmvrc ilkimbebee ben avent aldım amazonda ikili 110 du Tane 55 oldu yani basit emziklerlw nerdeyse aynı fiyata geldi. Genelde çoğu bebek bunu tutuyomus indirimde yakalarsan alabiliyosan bunu al. Wee baby de belki alırım denemelik
beyzacmvrc ilkimbebee ultra ait yazandan aldm ama desenini beğendiğim için tamamen😄 simdide 131 lira baktm
Defnesa Avent smotie aldım bende tamamen medikal silikon çok hoşuma gitti ama bebeğim doğmadi henuz Avrupa’da hastanede yeni doğan bebeklere bu emziği veriyorlarmış yüzde 96 tutma oranı vardı umarım emer :)
323832 ilkimbebee evet iyi hiçbir sıkıntı yok kutusu içinde geldi elime de çok çabuk ulasti bende burda paylaşım gördüm indirime girdi diye öyle almıştım