KumsAlyaa Önce çok kötü sancılandı Karnım ardından tuvalete gittim ishal oluşum kızlar ama tuvaletten sonra karın ağrım sancım geçti anormal bir durum mu ? ⤴️⤴️⤴️⤴️
KumsAlyaa umena normalde hep kabızdım yani sadece bir kere oldu anlamadım bende sorun mu var diye düşündüm