Busraasafekinci 2 cm açıklık var ancak duzenli sancilarim yok ne yapmam gerekiyor. Ilk dogumumda 1 cm iken bile sancim vardi baya bu neyden kaynaklaniyor acaba. Ne yapmam lazim
sifadmry Busraasafekinci benimde aynı şekilde 2 cm açıklığım var ama hiç sancım yok bende merak ediyorum nedenini
beyzzsenturkk Busraasafekinci 37. haftadayım bende de 1 cm var belim kopana kadar yürüyorum hafif bi agrı geliyo ama devamı asla yok sancılar baslamıyo bebegin bası da kanalda ama tık yok
Busraasafekinci sifadmry yürüyüş yapmaktan sirtim ağrıdı , iliskimi denesem onuda korkuyorum. Asla artmiyor sanci
sifadmry Busraasafekinci kaç haftalık hamilesiniz benim 36+4 o yüzden artmasın istiyorum dinlenmeye çalışıyorum
beyzzsenturkk Busraasafekinci 1 haftadır böyle 2 haftadır da yalancı sancılarım var sık sık ama gerceği henüz yok hurma yürüyüs iliski hepsini deniyorum 1 cm acılmıs sadece
Amara_2019 Hasretkmrc hastane bana pazartesi gel dedi bakalım o zamana kadar doğum olmasa pazartesi ne yapacaklar hiç bi bilgim yok