Nisanduaaa1 Kızlar 25 gün oldu doğum yapalı doğum parası ve emzirme yardımı oluyormuş e devletten veya Googleden başvurabiliyormuyuz bilen anlatabilir mi birz karıştırdım da bulamadım
snm-ekr1 Nisanduaaa1 e devletten bakabilirsiniz ordan başvuru oluyor doğum parası için.ayrıca emzirme parası veriliyormuş ama ona başvuru gerekmiyor hesaba yatıyormuş maaşla birlikte tek seferlik
Merveofs Ben emzirme yardımı almıştım hastane bizi sgkye basvuracaksiniz diye yönlendirdi oraya başvuru yaptık gidip. Arayıp bilgi alabilirsiniz