Hayalhanem-123 Oksapar 6000 4 kutu elimde var kalp damar hastasiyim ve omur boyu xareltoya gecildigi icin elimde var kullanmiyorum son tarihi 10. 2023 yardımcı olabilirim. Adres. Bursa
Slma_aygn Hayalhanem-123 iğneler hâlâ elinizde mı acaba bir yere gönderdiniz mı eğer hâlâ sizdeyse benimde ihtiyacım var
Slma_aygn Esra6061 merhabalar iğneler duruyor mu acaba sizde bir yere gondermediyseniz eğer ben alabilirim benimde ihtiyacım var