Arkadaşlar merhaba size birşey sormak istiyorum 25 haftalık hamileyim 18. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum bebeğin ama aşırı hareketli bu normal mi yaaa sabah akşam gece ayakta yatarken sürekli hareket halinde vede öyle böyle değil hareketleri sanki heyecanlı heyecanlı çırpınıyor nerden vurduğu belli değil düşünüyorum ne zaman uyuyor bu çocuk ve doğunca da bu şekilde mi olur sizce uykusuz ve yaramaz mı olur ki bu şekilde olan var mı?