Canlar ilk çocuğum erkek şimdi ikinciye hamileyim 14+6 haftalığız ilk hamileliğimde aşırı hareketliydim ve bebeğin hafeketlerini 21.hafyada hissetmiştim ve doğana kadar çok sakin bir bebekti uşturasonda bile hareket etmiyordu nerdeyse bu hamileliğimde ise sol tarafta hareket hissediyorum ve ulturasonda aşırı hareketli böyle bir şey başına gelen var mı kız olabilir mi kızlar hareketli mi olur acaba işin başı sağlık tabii ama erkek anneliğini tattım Rabbim inşallah kız annesi olmayıda nasip eder 🥰💕