_sevdatsn Kızlar merhaba hamileliğimin 38.haftasına girdim ve 1 haftadır çok hastaydım az önce soğan suyu içtim ama sakıncalı mı doğumu tetikler mi bilginiz var mı araştırdım ama sonuç bulamadım
momyy__ _sevdatsn devam etmeyin inşallah yaşamazsınız ilk aylarda bebeğin tutunmasını engelliyomus googlede öyle yazıyor
_sevdatsn momyy__ hayır devam etmem evet bende öyle okudum benim için şuan önemli zaten nasipse 1 hafta sonra doğumum var son ayda içildiğinde sakıncası olurmu diye sormak istedim içen kimse yok sanırım