melekkalp227 çaudaki şekerden vazgeçmek gerekli. Meyve suyu hamileliği geçtim, normalde bile tğketilmemesi gereken kadar şekerli bir şey :((( bana doktorum şeker, suda fazlalaşma yapabilir, diyetine dikkat edeceksin demişti. Hatta bende de su fazlalığı öngörmüştğ ama normal devam etti.