Eveet 4 düsügün üzerine tekrar bu ay korunmayı bırakacagım 4 ay gevti en son kürtajdan kromozom testi temiz pıhtılasma testi daha cıkmadı ama zaten her ihtimale karsı igne kullanacagım adetim düzenli 10 gün var yumurtlamaya önerileri alabilirim kızlarrr ne yediniz ne ictiniz ne kullandınız 🌼