Kucuk_melegim Kizlar bilenler biliyor ntsye girdim bugün bebegimin kalp atışları arada 180 e çıkıyordu oynadıkça kalp atışı kayip oluyordu tekrar bulduğunda yüksek cikip geri normale dönüyordu normal birşey mi bu??
Kucuk_melegim umena ay teşekür ederim içim rahatladı saten hareket edince bi kalp atışı gidiyordu sonra buldugunda hizli atiyor tekrar normale donuyordu