Kızlar 38+2 haftalık hamileyim. Dün geceden beri kasıklarımda hareket ettikçe ağrı giriyo. Özellikle tuvalete gideceksem ya da oturduğum yerden kalkarken. 10 gündür düzensiz sancılarım var. Kasık ağrısı doğum sancımı anlamıyorum. Regl ağrısını hep çok şiddetli yaşıyodum. İlle onla mı kıyaslıcam? Var mı benzer şeyler yaşayan??