Normal doğum istiyorum fakat biraz korkuyorum ama sezeryandan daha çok korkuyorum. Normal doğumdan korkmama sebebim o an ne yapıcağımı nasıl bi ağrıyla karşılaşıcağımı sancı anında ne yapmam gerek bunları bilmiyorum ilk gebeliğim bilmediğim bişey olduğu için korkuyorum o an ne yapmam gerekiyo tecrübeli ve ya tecrübesiz fikri olan anneler yardımcı olurmusunuz :(