Kızlar çatlatma iğnesi vurunalı 9.günümdeyim 2gün önce peçeteye 3 damla kan geldi damla şeklinde sonra sulu bulanık şeffaf renkli çok azda kan vardı acaba yerleşme kanamasımı bugünde sarı renkte akıntım oldu acaba yerleşme kanamasımı pztesi yapıcam test inşallah vardır??