efeduru 22 de özel araba yani kendi arabamız ile yaptım benim ama şimdi kimse günaha girmek istemez ben yaptım bişey olmadı sana da olmaz garantisini veremeyiz doktor izni ve saat başı 5 saatlik hatta 4 hızlı gidildi saatte vardık yolculuk bitti uzun saat risk ne olursa olsun doktoruna mutlaka Sor ona göre hareket et