Lutfiye11 Kızlar merhaba 37+3 deyim ve bebeğim dünden beri çok sert bu durumu yaşayan var mı ya da normal mi
zezenur Lutfiye11 o sancıymış işte, ne sıklıkla olduğunu not edin Yalancı kasılma da olabilir gerçek sancı da Sıklığı önemliymiş bir de dinlendiğimizde geçip geçmediği
Hasretkmrc Lutfiye11 ben bugün o sikayetle hastaneye gittim 2 gündür karnım taş gibi oluyo bebek k kadar toplanıyor kasiliyor ki karnım dedim kesin doğum belirtisi 40 haftayı da geçiyorum acilmam yokmuş yumuşama varmış sancimda cikmadi pazartesi tekrar kontrole gidicem
Nazli-61 zezenur ya bendede oluyor gerçekten sancı mı oluyor ben kasılma sanıyordum 26+3 üz Şuan geçen hafta kontrole gittim doktor nstde baktı sancı görünmedi şimdi sizden duydum sancı olduğunu
Hasretkmrc Lutfiye11 yalancı kasılmalar dediler ya ben o kadar sancı cektim acı yaşıyorum bende tık yok başkaları maşallah hafif sancim.basladi diyip hastaneye gittiğinde maşallah açılmaması oluyo sancilari cikiyo benim bu yaşadıklarım ne yaa
Hasretkmrc Lutfiye11 yani bunu hiç sormadım çatıdan öncede doktor normal doğum olarak baktı hep bende ekstra sormadim hiç ama sormam lazimdi gerçi her gittimde şuan çatı muanesi yapiyo son günler sknti olsa söylerlerdi
Lutfiye11 Hasretkmrc buda senin yaşaman gereken durummjus demekki kendini kimseyle kiyaslayip moralini bozma bence inşallah sende sağlıkla kavuşursun bebeğinle❤️
zezenur Nazli-61 kasılma ve sancı aynı şey, izlediğim videolardan bildiğim kadarıyla. Hatta YouTube’da bi kadın erken doğumumu öyle anladım diye video çekmişti. Bebek bi yerde toplanıp sertleşiyor böyle anladım demişti
1aysekaplan Lutfiye11 34.haftamdan veri sertlik oluyor canım hastanedede yatmistim hatta iki gün ama açılma olmayınca doğum olmuyor şuan 37.haftadayim hala arada sırada oluyor ama ağrım sızım olmuyor sertlik oluyor sadece