Reyhan_Kcbz37 Kızlar son 15 günüm..Bugün bi kaç defa lavaboya gittiğimde küçük parça parça sümüksü bi akıntı oldu nişan olabilir mi?Nişan kan şeklinde ve ya böyle sümüksü sarı şeklinde mi oluyo?
hamileyimben Bende de sarı geldi aynı şekilde bende merak ediyorum illa kırmızı yada kahverengi mı olması gerekiyor
Reyhan_Kcbz37 hamileyimben asena0609 yani azar azar geldi küçük parça diyebilirim hiç bilmiyorum da anlayamadım 🙄
asena0609 Reyhan_Kcbz37 Benimde öyle geldi parça parça gelebiliyomuş doktorum Doğuma kadar devam edebilir dedi çünkü nişan geldikten 24 saat içinde doğum gerçekleşmezse vücut bebek mikrop kapmasın diye yeniden oluşturuyomuş
Reyhan_Kcbz37 asena0609 anladım teşekkürler şuan ağrılar da geliyo gidiyo zaten bebeğim hiç durmuyo içerde sürekli hareket ediyo🤷♀️
asena0609 Reyhan_Kcbz37 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende bekliyorum nişan geldi 1 cm açıklık var ama bi haftadır başka bişey yok 😊🙏🏼
Reyhan_Kcbz37 asena0609 Allah yardımcın olsun sağsağlim kucağına alırsın inşallah🙏Bende hiç açıklık yok 38+0 dayım ayın 20sine kadar kendiliğinden doğum olmazsa yatışım olcak hayırlısı artik 💁♀️
asena0609 Reyhan_Kcbz37 Amin hayırlısı olsun inşallah ben çözdüm ha doğucak diye kafaya takınca gelmiyo bu minikler bende saldım artık ne zaman gelirse. 😅