[silindi] 75 gr içtim Açlık kan şekeri - 0.78g/l Saatte kan şekeri 1.63 gr/l Saatte kan şekeri 1.38gr/l Kızlar laboratuvardan gelen sonuç bu henüz doktorum aramadı aynı sonuç doktoruma da gitti Anlayan varsa yardımcı olabilirmi?
gunel91 [silindi] aclik sekeriniz iyi ama tokluk sekeriniz biraz yuksek cikmis doktorunuzla konusun diyet yapsaniz normaya duser insallah
[silindi] gunel91 tokluk şekeri nerde yazıyor ? Anlamadığım için soruyorum Aç karnına gittim zaten ve laboratuvarda bekledim bişey yemedim Saatlik kan alındı
gunel91 [silindi] qlukoz icdiniz ya meyve suyu gibi tatli onnan sora 1saat sora ve 2saat sora őlculen kanlar tokluk sekeri sayiliyor
Adeka Canım gebelik şekerim var 140 ı geçmemesi gerek tokluk sekerinin 1 saat sonrasi yüksek gözüküyor diyet verir doktorun yüksek ihtimalle
[silindi] Bu arada ben yurtdışında yaşıyorum Bu değerlerin karşısında Şöyle yazıyor Açlık kan şekeri 0.78 karşısında ki değer <0.92> Saat alınan 1.63 karşısında ki değer <1.80> Saat alınan 1.38 karşısında ki değer <1.53>
Adeka [silindi] evet evet Bursa’da öyle benim de olduğu için biliyorum ama yinede tokluk ilk 1 saat sonra alınan kan 140 ve altı çıkması gerekiyor. Değer aralığı buradaki testlerdede öyle yazıyor tabi en doğrusunu doktorunuz bilir.