aybukekurt55 Kızlar bugün adet günüm fakat olmadım evde de test yok kaç gün bekleyip test yapmalıyım hiç belirti olmadan hamile olan oldu mu aranızda
Ginger_ aybukekurt55 ben adet günümde test yapmıştım pozitif çıkmıştı ve inan 6. Haftada bebeği görene kadar hiç belirtim yoktu hala daha yok çok şükür tabi inşallah hamilesindir 🌸🌸
aybukekurt55 Ginger_ Allah’ım inşallah canım normal de şimdiye kadar ağrım oluyordu çoktan hiçbirşey yok arada batma oluyor kasıklarım da sende de oluyor muydu
Ginger_ aybukekurt55 evet canım kasıklarımda batma oluyordu adet olcam heralde diyordum hamile oldum 😇 ama adet belirtim de hiç olmazdı benim en büyük değişim göğüslerimde oldu çok hızlı büyüdüler ve dokunamıyprdum bile