37+3 olduk bebegim kanalda 1 cm acıklık var vajina agrım ve baskım fazla dolgunluk hissediyorum fakat 2 gündür asırı büyük tuvalet ihtiyacı geliyor ama tuvaletim yok sürekli bi ıkınma hissim var klozete oturunca geciyor cok ıkınıp zorlamak da istemiyorum sizce bu neden olur sizde de aynı his var mı bebegin bası kanalda olmasına ragmen mide yanmalarım hala fazla üstüne de ıkınma hissi gelince uykularım kaçtı sürekli tuvalete gidiyorum ama bişey yok napmalıyım sizce neden olur?