Çok değil ama birazcık akıntı var hafif kanlı gibi o da gazlı beze birazcık bulaştı o kadar sizdede oldumu doktora gittim muayene olmadan geri geldim çünkü fiyatlar uçmuş 😒600 olmuş sadece dikişe bakıcak yani. Birde kadın Doğum acile gitsem bakarlar mı acaba 11 12 gibi gitsem