Merhaba ben yüksek riskli gebe olarak geçiyorum hem araştırma hem özelden takipliyim geçen özeldeki doktoruma sordum sezeryan yaparız seni dedi rahatsızlıklarımdan dolayı araştırma hastanesinde de perinatolojiye takipliyim ama orada yeterince ilgi alaka yok tabi ki soru sormaya bile çekiniyor insan tersleyecekler diye ve hepsi asistan doğuma da asistanlar mı girer doktor girer mi şüpheliyim orada doğurmak istemiyorum açıkçası berbat bı hastane bu şekilde olan var mı nerde doğurmak mantıklı?