Tek Merhaba kızlar 38+3 oldum daha ne sancı ne ağrım var acaba Fatma ana otunu suya koysam doğumum başlar mı sancım gelir mi bilginiz var mı acaba bu konuda
derindoruk Tek valla ben 38+5 kızım olcak koymadm suta bence naparsak yapalm o gelecegı günü biliyor:) yoksa damacana bile kaldrdm gelse benmki gelirsi/)
Zeynep09 Tek 38+1 oğlan benimde bekliyoruz meryem ana otunu suda bekletiyormusunuz kaynatıp mı içiliyor
Tek derindoruk valla canım bende kendimi kasmıyorum herşeyi yapıyorum koca evi temizledim bana mısın demiyor ☺️ Eşim çok zorluyor beni ya sitres yaptım gelmezse sezeryan ol diyor sezeryan da ben istemiyorum
Tek Zeynep09 valla sancın geldiğinde normal suya koyuluyor canım o ot açıldıkça rahmin açılıp Doğumun oluyor Doğum yaptıktan sonra Sudan çıkartıyorsun o tekrar eski haline geri geliyor
Hannah Tek 38+6 bizim de. Bugün ebe ilk doğumlar genelde gününü geçiyor kendini hazırla bu fikre dedi, çevremde de hep öyle oluyor eğer normal düşünüyorsanız bence siz de hazırlayın 😭
Arnes Canım 38 olmuşsun görende dicek 40’ı doldurmuş. 😂😂 bi bekleyin. Bu ne erkencilik. 38 de kesin gelicek diye bişi yok. 40’a kadar yolu var. Allah Allaaahh 😂😂 ya damacana kaldırmak nedir ? Allah göstermesin içerde bebeğini inciticek, bebeğin eşine zarar vericek bişi olsa ne yapcaksın? Böyle bişi olabilir mi ya ? Biraz mantık... Biraz sabır... acele işe şeytan karışır, sabrında sonu selamettir.. Bi bırakın da zamanı vakti ne zaman ise yavrucaklar o zaman gelsin. Allah ne zamana yazmışsa o zamana... her nasip vaktinin esiridir. Bilinçsizce cahilce hareket edilir mi? La havleeee...😱
Tek Zeynep09 içiliyor canım sancın başlayınca içiyorsun 3 yudum da arkadaşım sancısı gelince içti 1 saat sonra açılması oldu Doğuma girerken yine içti yarım saat sonra doğumu oldu
Hannah Tek inşallah ya ben de kendimi psikolojik olarak hazırlayacağım belki işe yarar da erken gelir ☺️
Zeynep09 Tek Yarın alayım bari sancılarım başlayınca içerim bende sürekli squat çekiyorum bu aralar bel ağrılarım var çünkü insallah oda kolaylaştırır doğumu
Asnzanne Ben kızımda 41+3 gün doldurdum ,keyfi gelmedi birtürlü,evham yapıp suni sancıyla doğum yaptım.şimdiki aklım olsa beklerdim daha da.suyun tamsa bebeğin hareketlerinde azalma yoksa kendi gelsin bemce.geç döllenme olabiliyor.
Tek Asnzanne oğlan hareketli maşallah canım hareketleri çok aktif ben beklerim de eşim sabırsız o strese sokuyor beni
Asnzanne Fatma ana otunu da sabah hastaneye giderken koydum suya.faydasını gördüğümü düşünüyorum.sağlıkla kucağınıza alın inşallah