moooms Kızlar merhaba benim sanırım en büyük hamilelik belirtim dengesizliğim😀 aşırı derecede iç sıkıntım var ve kimseye tahammülüm yok sürekli ağlayasın geliyor içim içime sığmıyor size de böyle oluyor mu🥹
Sevval0308 moooms canım bende öyleyim yaa her şeye ağlamak istiyorum durduk yere sinirleniyorum sakınken bile sinirliyim sanki. Hep karamsar düşünüyorum normalde aşırı aşırı pozitif biriyim 🥲
yanlisanlamaama moooms bende durup durup her gün başka birine kuruluyorum😂😂 bir gün eşime bir gün görümceme bir gün kayınvalideme 😂 kendi kendime içten içten giydiriyorum ertesi gün melek gibiyim 😂😂😂😂