Dilarakaan o haftalarda bende çok gaz şişkinlik oluyordu rahatsız edıyordu ama metabolizma yavaşladığı için normalmiş suan 20 haftalık olduk gaz şişkinlik geçti ama bu defa da ne yesem hemen midem doluyor mideye bebek baskı yaptığı için azar azar sık sık yemek lazım .ben magnorm diye bi magnezyum ilacı kullanıyodum ishal yapınca bıraktım