Esrak42 Hiç paylaşmayın, nazardan ziyade kendi görüşüm okursunuz nazar değmez ama kimsenin hayatını bilmiyoruz belki etrafınızda çok istediği halde evladı henüz olmamış dostlarınız arkadaşlarınız olabilir, onların incinmesini bence istemezsiniz emin olun çevrenizde insanlara henüz düşünmüyoruz dediği halde her ay adet gördüğünde neden olmuyor diye ağlayan arkadaşlarınız vardır😔