Meryemceee Kızlar doktorum i mom diye bir vitamin verdi eczacı bu balık yağı dddi aranızda kullananlar var mı?
doganursezmag Meryemceee bende kullanıyordum. Karaciğer değerlerimi yükseltti dahiliyeye sevk ettiler ilacı kestim balık yiyorum onun yerine
Anneolacak Ben de kullaniyorun omega 3 ten tutun bir cok vitamin var icinde folik asitte var yalniz biraz bulanti yapıyor
Semaburak Bana da başta imom vermişti midem bulandı ve duosvit ile içeriğini karşılaştırdım duosvitte daha fazla balık yağı vitamin var diye ona geçtim ama imom da çok iyi aksatmadan için derim 👌🏻
Happyboyy Meryemceee banada doktorum ilk duosvit vermişti aşırı mide bulantısı yapınca İmom’la değiştirdik bayadır onu kullanıyorum haftada iki üç kez alıyorum