Yesimysm Merhaba. Adetime 6 gün kala lekelenmem oldu, adet olduğumu zannettim fakat olmadım. 1 gün sonra erken gebelik testi yaptım çizginin biri hafif silik çıktı. Yine 1 gün sonra kan verdim beta hcg 175 çıktı ama lekelenmem devam ediyor. Mayısta boş kese nedeniyle kürtaj olmuştum ekimde de kimyasal gebelik yaşadım. Bu durumuda doktoruma iletince progestana başla günde 2 defa iç dedi. O kadar çok kasık ağrım varki bugün adet günüm yine olmadım dün akşamda kan verdim bu defa beta hcg 625 çıktı. 2 gün arayla bu kadar yükselmesi normal mi? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Yesimysm Esoo0698 acaba dış gebelik mi diye bi düşündüm bu kadar hızlı artınca. İnsanın başına kötü bir şey gelince aklı hep öncekilerde oluyor ister istemez😥teşekkür ederim🌸
Seas Ben kanama oldum regli günümde 3 gün sonra lekenmeye döndü sonra tekrar kanamaya derken 8 hafta geçmişti. Korkmayın, betanız iyi yükselmiş.. kendinizi yormayın mümkün olduğu kadar dinlenin, uzanın. Hayırlısı olsun
Seas Yesimysm 22. Haftadayız daha. O süreç stresliydi ama geçti bizim için.. Bol su için dinlenin yükseliş güzel inşş güzel olur sizinde🙏🏻
Yesimysm Seas oyy maşallah ne güzel🥰 çok teşekkür ederim rabbim sağ selamet kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏