sydv Kızlar tüp bebekle hamile kalıp normal doğum yapanlar bilgi verebilir mi son adet tarihine göre mi hesap yaptınız transfer tarihine göre mi 40+2 olduk gelen giden yok çünkü 🤷🏼♀️😀
SerSel sydv Ne kadar güzel bizde o günleri görürüz inş🙏Son adet tarihinden hesaplanıyor canım sağ salim kavuştursun Allahım bebişine hayırlısıyla🙏
Oznr sydv son adetten hesaplaniyor canim ultrasonda da uyumlu oluyor zaten. Normal gebelik olusmasi icinde zaten iki hafta gerekiyor o yuzden sat a denk gelmiş oluyor yine
Oznr sydv normal de de zaten bebegin olusum tarihini orn ilişki tarihi baz alinmaz son adet baz alinir
sydv SerSel amin inşallah canım rabbim herkese göstersin tamamına erdirsin sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤗☺️😍
sydv Oznr mesela 2 şubatta transfer olduğunda 5 günlük embriyoydu o kafamı karıştırdı ama amaaan düşünemicem artık ne zaman gelirse 😂😂 kafam karıştı 😅
LinaDuru Benim doktorum sezeryan diyo tüp bebek olduğu için riske atmıyoruz tüp bebekler genelde sezeryan oluyo dedi. 22 haftalığız ben sağlıkla gelsin de sezeryan olsun diyorum eşim şiddetle normal Doğum diyo 😔
sydv LinaDuru inşallah hakkımızda hayırlısı olur sağlıkla gelsin de nasıl gelirse gelsin inanın beklemek de çok stresli suni verelim diyor doktor ya açılmazsa boşa mı sancı çekilcek diyorum belirsizlik zor belki dayanamaz o da kabul eder hayırlısı inşallah ☺️
Oznr LinaDuru ben soylemedim tüp bebek olduğunu sirf tup bebek diye sezeryan yapmaları mantiksiz geliyor
Glayse LinaDuru Ben de 9 haftalık hamileyim. Bana da daha şimdiden sezaryen dedi. Bütün doktorlar mı böyle düşünüyor acaba?
Oznr sydv hadi ya bende 2 martta transfer oldum.😀 Dedigim gibi sson adete gore hesapla bende cok düşünüyordum bunlari. Transfer oluyoruz ama o embriyonun olusmasi zaten normal gebelikte de tup bebekte de 2 haftayi buluyor o yuzden farki yok
Oznr sydv son adet tarihin ne? Transfer tarihine bakinca adetinden iki hafta sonraya denk gelmiş oluyo
sydv Oznr ilaçlarımı falan kullanmak için riske girmemek için ben söyledim doktorum çok anlayışlı karşıladı sadece size özel yaparız sezeryan dedi biz de bekleyelim dedik başka bir özel hastanede doktor ben bakmam 3 ay dolunca gelin dedi saçma adam 😀
Gamze612 Oznr doktoeuna bagli canim. Benim doktorum 4. Tup bebegim oldugunu biliyor ona ragmen normal dogumu destekliyor..
Oznr sydv yani dedigim gibi transferden iko hafta once adetin yani ona gore hesaplicaksin o zaman 40.hafta gelmis
Oznr LinaDuru yabi doktoru seviyorsaniz tabi onda devam etmek en dogrusu ben tup bebegi devleyye zeyneo kamil de yaotim orda da belli bi doktor yok zayen kapisindan girmem artik o auri 😊
sydv LinaDuru heh süper sizinkinin de mi haftasını son adet tarihine göre hesapladınız transfer embriyo tarihini falan karıştırmadınız hiç dimi çok merak ediyorum 😀
Serramm sydv bende 33 haftalık oldum tüp bebek yöntemiyle ama benim doktorum sezaryan yapıyor bütün tüp bebeklere riske atmamak için sizin doktorunuz böyle bisey söylemedi mi benimde kafam çok karışık bu konuda
sydv Serramm yok söylemedi canım normal dedik gelmeyince suni dedi o da olmazsa sezeryan ama istersen yapalım sezeryan dedi ben de istemedim bekliyoruz ☺️
Oznr Usakli64 normal dogurmauanlar baska sebeplerdendir. Sirf tup bebek diye normal dogurmama gibi biseyi her doktor soa konusu etmez . Cok fazla doktora sordum bir kisi bile tup bebekse seseryan olmali demedi yapiliyorsa diger kisilerle auni sebepten uapiliuordur cocuk asagi inmez gelmez vs