Berenmom Kizlar aranızda kolonoskopi olan var mı ? Zor bir işlem mı? Ne gibi sikayetleriniz vardi da yapıldı kolonoskopi
annesi53 Berenmom merhaba karın ağrısı ve bir ishal bir kabız dışkılayanama dışkıda kan şikayetiyle başvurdum yarın giricem çok korkuyorum sizinde varmı bu tarz sıkıntınız