Umutyorgun Merhaba arkadaslar..20+3 haftalik gebeyim..sag bobrek genislemesi olmus ve idrar yolu enfeksiyonu varmis..canim cok aciyor.bebegime bisi olmasndan korkuyrm..benmle ayni durumda oln var mi??
Semaburak Umutyorgun bol su iç canım kusasaya kadar iç yani bende düşürdüm sıcak su torbası yapıyodum biraz iyi geliyodu ağrıya çok ağrı yapıyo dikkat et canım parol bile kesmemişti
Umutyorgun Semaburak cok fazla su iciyorum daha da fazlalastrdim hatta..daha once bobrek tasini ses dalgasiyla kirdirdm.ama smdi bebek karnimda olnca ve hafta olarak kucuk oldugundn bebegim icin endiseleniyorum.. Semaburak degeri 2 cikmis
Semaburak Umutyorgun taş olunca 100 lerin üstünde çıkıyo ama canım acaba sende sadece büyüme mi var kaç mm büyümüş ki böbreğin çok büyüdüyse tel takıyolarmış banada dr sölemişti her ay kontrol edicez dedi 😒
Umutyorgun Semaburak ayy Allah korusun benmki kucuk henuz idrar yolu enfeksiyonu oldgndan agrim cok varmis.evet bana da dr soyledi insallahda buna gerek kalmaz.cunku stent takmak erken dogumu tetikliyormus..hem enfeksiyona daha cok acik oluyormusz.
Semaburak Umutyorgun benimde aynısı olmuştu canım bol su ile bi haftada iyileştim bendede büyüme var ama şuan ağrı uapmıyo sende bol bol su iç geçer inşallah