Epidural normal doğum tecrübesi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim daha önce düşük yaptım ve kist aldırdım ikisinde de çok ağrı yaşadığım için normal doğumdan korkuyorum doktorum da epıdural normal doğuma yönlendirdi sormak istediğim 4 cm açılma olunca epıdural veriliyormuş 4 cm açılma olana kadar çok sancı çektiniz mi ve alttan açılmaya bakılması muayenesi ağrılı mı genel tecrübelerinizi paylaşır mısınız nasipse 20 Ocak gibi doğumu bekliyoruz