0Annesi0 Kızlar bi haftadır adet belirtilerim var ama bir türlü sökülemedim. Test yaptım falan negatif belli ki sökülmüyor. Adet olmak için ne yapmam lazım fikri olan var mı ? Ovülasyon testine başlamak istiyorum hemen cnkü ama bi türlü adetim gelmiyor
Tubatgn 0Annesi0 Birde kan testi yaptırın. Öyle adet olmak için çözüm arayın. İdrarda çıkmıyor kanda çıkabilir. Geç döllenme olabilir.
SevgiErden Duphaston kullanabilirsin canım bende adet olmadığım için dün gittim doktora eğer gebelik varsa da tutunmasıni sağlar yoksa da sökülür adet olursun dedi aklında soru işareti varsa da kande gebelik testi yaptırıp ondan sonra da alıp kullanabilirsin
0Annesi0 SevgiErden aslında hep kullanıyorum evde var ama içmem saçma cnkü adetim cok yakın gibi hissediyorum ama bi türlü sökülmğyor
Durubebegim 0Annesi0 maydanoz soğan kekik hep birlikte kaynatıp sabah aç karına 1 su bardağı iç gece Yatıncada iç ardından biraz yürüyüş veya suguat yap
Sena00 0Annesi0 gecikmem olduğunda hem idrar hemde kan testi verdim ikiside negatif di sonra evde adet olmak için saçma gelecek hoplayıp zıplıyordum kendimce ağır kaldırıyorum nasıl olsa hamile değilim diye en son çare adet söktürücü hap yedim bitane baktım hâlâ olmuyorum bir kaç gün aradan sonra bidaha kan verince 72 çıkmıştı değerim bence bekleyin derim kendi kafanıza göre ilaç vs biseyler yapmayın
Erva18 Sena00 ya bendede öyle oldu kan negatif kaset test pozitif ama hala adet olamadım acaba biseyler yapsam mı diyorum sonra varsa vicdan azabı çekmemek için bişeyde icmiyorum
Papatyakokulukiz 0Annesi0 yoga hareketleri var kuzum youtubeden bak hemen . Tatile gidecektik adetime daha vardı. Çok sancılı olur ilk günüm tek dedim yolculuk sırasında adet olayım önemli değil dedim. Yoga hareketlerini bir deneyim dedim ve ise gerçekten yarıyor