35-altinkalp Kızlar İzmir belediyesi Gebe beslenme paketi başlatmış ben aradım kayıt oldum geriye arayacaklarını söylediler. izmirli hamileler arasın (0232)293 96 88 bu numaradan 🤗 bakalım ne olacak ne zaman getirirler bilemiyorum ama denemekte fayda var 😄
yagmur50 35-altinkalp bende bugün öğrendim böyle birşey olduğunu aradım ama açmadılar maalesef pazartesi günü tekrar arayacağım
yagmur50 35-altinkalp evet sürekli meşgul çaldı sonradan ama madem böyle birşey var bizde yararlanalım peşini bırakmayacağım 🤭
35-altinkalp ezgusscom belediyenin gebe yardımıymış bakalım arayacaklarmış ne zaman gönderirler bilmiyorum 😂
Nurr_22_22 35-altinkalp ben dikilide yin yararlanabilir miyim ki sonucunda izmirin ilçesi ama uzak kalıyoruz🙄
35-altinkalp Skrn1 bilmem 🤷 ben de belediyenin internet sitesinden çektim ekran fotoğrafını. Ordan bakabilirsiniz
Skrn1 35-altinkalp sanırım ev ziyareti falan olucak diyorlar ama bilemiyorum geçen senelerde daha güzel destek vardı ablam hamileydi bez falan verdiler
35-altinkalp Skrn1 sizin dediğiniz doğum sonrası için yapılan uygulama. Bu doğum yapmadan önce yapılan erzak yardımı
Skrn1 35-altinkalp yok hoşgeldin bebek değil geçen sene doğumdan önce verildi bu dediğim yardım kaldırdılar onu da ablam hem önce hem sonra aldı