Merhaba 04.01 tarihinde bebeğim dünyaya geldi doğumdan hemen sonra bakılan sarılık değeri sınırda çıkınca akşamına tekrardan baktılar ve değerin yükseldiğini söylediler . Ertesi gün çocuk doktoru bebeğin sarılık değerinin sınır değeri 2 olması gerekirken 10 olduğunu bu yüzden hastanede kalıp fototerapi uygulanması gerektiğini söyledi. Bir gece de bunun için hastanede kaldık . Değerimiz bu sabah 6ya düştü taburcu olduk sizin başınıza geldi mi sarılık için evde ne uyguladınız tekrardan hastanede kalmak istemiyorum